نانسی پلوسی: از عضویت کنگره کناره‌گیری نمی‌کنم!-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نانسی پلوسی: از عضویت کنگره کناره‌گیری نمی‌کنم!

در حالی‌که انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در حال برگزاری است، رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرد که از عضویت در کنگره کناره‌گیری نمی‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 13
کد خبر: ۱۵۹۰۲۶

به گزارش راهبرد معاصر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با شبکه ای‌بی‌سی اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور باید انتخابات دوباره را هم در نظر بگیرد و پلوسی قصد ندارد از عضویت در کنگره عقب‌نشینی کند.

پلوسی در بخشی از سخنان خود گفت در مدت کمی که باقی مانده باید تمدید دائم یا بسیار زیاد محدودیت بدهی انجام شود و افزود: «جمهوریخواهان گفته‌اند که قصد دارند از این اقدام به عنوان اهرمی برای هدف قرار دادن برنامه‌های محبوب منافع اجتماعی استفاده کنند. آن‌ها از رأی در مورد محدودیت بدهی به عنوان اهرمی برای کاهش خدمات در مراکز بیمه پزشکی سالمندان و بهداشت مستمندان استفاده خواهند کرد. بهترین راه برای مقابله با سقف بدهی این است که این کار را اکنون انجام دهیم.»

این در حالی است که ساعاتی پیش «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، از باقی ماندن اکثریت سنای این کشور در دست حزب دموکرات، ابراز خرسندی کرد و گفت: «توجه من بر نتیجه رقابت برای پیروزی بر سر کرسی ایالت جورجیا در سناست. نتایج انتخابات میان دوره‌ای کنگره، شرایط سیاسی من را پیش از دیدار با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین در اجلاس گروه بیست در اندونزی، تقویت کرد.»/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار